Mobilní servis pro vozy Tesla

29.10.2025

Dnes jsem měl možnost vyzkoušet mobilní servisní služby pro naše dvě Tesly. A musím říci, že bych dal hodnocení 1-. 

V pondělí jsem servisní služby objednal, první termín byl dnes, za dva dny. Huráááá. Ano, nic zásadního to nebylo - výměna kabinových a HEPA filtrů, kontrola malé baterie. Tak jsem byl zvědav, jak tato, pro mě nová služba, zafunguje. 

Apka Tesly mi poslala upřesnění termínu dojezdu servisáka v rozpětí hodiny. Když byly 1,5 hod po limitu, začal jsem být trochu nervózní. Ale zbytečně. Servisák dorazil, během pár desítek minut byly obě auta hotová a s úsměvem. To zpoždění by asi tolik nevadilo, kdyby se někdo z Tesly ozval a aktualizoval čas dojezdu. Nikdo nenapsal, nezavolal. A pokud bych se řídil dle času v apce, pak jsem mohl mít na další časy něco domluveno a nestíhal bych. Naštěstí jsem žádnou schůzku za milion neměl a tak se tak moc nestalo. Servisman dorazil, omluvil se za zpoždění a makal. Byl to velmi příjemný kluk, který asi neumí moc ovlivnit, jak dlouho bude trvat oprava a jestli se někde nezdrží. Ale kdyby zavolal on, nebo někdo z centrály, že má tolik a tolik zpoždění, bylo by to jiné. Proto ta 1-. Vše ostatní bylo super a nemohu si na nic dalšího stěžovat.

PS: poskytuje tuto službu i jiná automobilka, jiný autosalon? Za mě skvělé. Nemusel jsem ztrácet čas cestou do Čestlic a zpět. Takže tleskám.